توابع همساز ستاره گون

پایان نامه
چکیده

توابع همساز مختلط مقدار که در دیسک واحد ‎$‎‎‎‎delta‎‎$‎‏ تک ارز و حافظ جهت هستند‏ را می توان به صورت ‎$‎‎‎f=h+‎ar{g}‎$‎‎‏ نوشت که ‎$‎‎‎h‎$‎‏ و ‎$‎‎‎g‎$‎‏ در ‎$‎‎‎‎delta‎‎$‎‏ تحلیلی هستند. در این پایان نامه به بررسی شرایط تک ارزی و شرایط ضرایب توابع همساز ستاره گون می پردازیم. همچنین نشان می دهیم که این شرایط ‏ضزیبی در صورتی که ضرایب ‎$‎‎‎h‎$‎‏ منفی و ضرایب ‎$‎‎‎g‎$‎‏ مثبت باشند نیز الزامی هستند. سپس به بررسی نقاط فرین و کران های ضرایب این توابع خواهیم پرداخت.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

خواص و کاربردهای توابع ستاره گون قوی

در این پایان نامه، با استفاده از مفهوم وابسته ی فرعی، رده های خاصی از توابع تحلیلی را معرفی و کران قدرمطلق این توابع بررسی شده اند. سپس شرایط کافی برای تک ارز بودن عملگرهای انتگرالی و سرانجام پایداری هایرز- اولام معادلات چندجمله ای ها، سریهای توانی و تعمیم معادله ی تابعی فیبونانچی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

تعمیم و کاربردهای توابع ستاره گون

در این پایان نامه ابتدا رده هایی از توابع را معرفی میکنیم که در دایره واحد و باز تحلیلی و تک ارزند.همجنین تعدادی زیر رده از توابع تحلیلی با شناسه مختلف از ضرایب را بررسی میکنیم که بر حسب ضرب هادامارد تعریف شده اند.سرانجام براورد ضرایب ،شعاع ستارگونی وتحدب و سایر خواص را برای رده های تعریف شده از توابع تحقیق میکنیم

15 صفحه اول

زیر رده ای از توابع ستاره گون با ضرایب منفی

در این پایان نامه به بیان تعاریف و قضایای مربوط به رده هایی از توابع ستاره گون k-تایی و توابع محدب k-تایی می پردازیم. همچنین با معرفی چند عملگر انتگرال برخی از خواص آنها را روی رده های مذبور مورد مطالعه قرار می دهیم و معیارهایی برای تک ارزی عملگرهای انتگرال روی توابع تحلیلی در دیسک یکه باز را بررسی می کنیم.

15 صفحه اول

مینیم سازی توابع صعودی ستاره گون بر پایه تحدب محض

امروزه حل مسایل بهینه سازی نقش مهمی در اقتصاد ایفا می کنند. تاکنون روشی کلی که همه نوع مسایل بهینه سازی را حل کند ارایه نشده است. در این پایان نامه هدف اصلی ارایه روشی برای حل مسایل بهینه سازی از نوع مینیمم سازی می باشد. که تابع صعودی و?-ستاره گون می باشد ومجموعه شدنی یک مجموعه محدب و بسته است.

15 صفحه اول

محک هایی برای توابع به طور قوی ستاره گون

از دیر بازمحققین زیادی تلاش کرده اند که محک هایی را برای تک ارزی توابع تحلیلی ارائه دهند. در این پایان نامه سعی شده است که راهکارهای جدیدی را برای تک ارزی توابع تحلیلی ارائه دهیم. به علاوه ، هدف از تدوین این پایان نامه پیدا کردن محک هایی برای توابع ستاره گون است، که باعث می شود اطلاعات جدیدی برای توابع بطور یکنواخت محدب وتبدیل انتگرال برنالدی را بدست آوریم. این موضوع اولین بار توسط ویسینگ ...

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه صنعتی شاهرود - دانشکده ریاضی

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023